poniedziałek, 11 lipca 2016

1300. Kurs na notatnik bez bindownicy

Specjalnie dla BeeScrap powstał ten oto kurs na notatnik,  ale co by nikt nie był pokrzywdzony
i nie mówił, że go nie widział,  prezentuję go również dla Was Kochani . Na chwilę obecną nie posiadam bindownicy więc jakoś muszę sobie radzić inaczej. 

1. Potrzebujemy gotowy notatnik na sprężynie.  Ja kupiłam swój w pobliskim sklepie.


2-3. Demontujemy go i wyciągamy okładki. 



4. Bierzemy tekturę introligatorską  lub beermatę i docinamy prostokąty
 o 3mm większe od gotowych okładek.


5-8. Tekturowe okładki oklejamy dokładnie papierem do scrapowania . 
Ja użyłam  papieru z kolekcji "Tupot bosych stóp" .





9 - 10.  Następnie, z innego papieru, wycinamy 2 prostokąty 
o 3mm węższe od wymiarów okładek i dokładnie przyklejamy.



11 - 12.  Ponownie wykorzystujemy oryginalną okładkę  notesu.
 Kładziemy ją na środek naszej okładki i odrysowujemy miejsca dziurek.



13 -14. Używając zwykłego dziurkacza biurowego wycinamy dziurki 
według odrysowanych śladów.



15 -16. Mamy gotową jedną okładkę. Przykładamy więc ją dokładnie do drugiej
 i odrysowujemy dziurki. Pamiętając aby obie okładki przylegały do siebie wewnętrznymi stronami. 



17-18.  Zakładamy gotowe okładki na sprężynę, tym razem muszą przylegać 
do siebie zewnętrznymi stronami.



19. Dociskamy i odwracamy okładki. 


Teraz możemy dowolnie ozdabiać nasz gotowy notatnik.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...