piątek, 1 lipca 2016

1290. Łapacz snów z dzwoneczkami oraz nowe DT

Tyle za mną chodził, aż w końcu usiadłam i go upletłam


Biały i delikatny łapacz snów, doposażyłam go w malutkie dzwoneczki, które na wietrze delikatnie dzwonią


Powstał z myślą o zawiśnięciu na tarasie bądź balkonie zgodnie z najnowszym wyzwaniem Art-Piaskownicy. Niestety u mnie na razie jednego i drugiego  brak więc zawisł w oknie.






Ale to nie wszystko czas się pochwalić, że od dziś należę do 
fantastycznego TEAMU Fabryki Weny 
przez najlbiższe pół roku również tam będę inspirować na bazie ich fantastycznych produktów.


4 komentarze:

  1. Piękny ten łapacz snów taki delikatny i romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. Przydałby mi się, bo ostatnio straaaaszne sny mnie nawiedzają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to nie dobrze, to trzeba taki stworzyć aby złe sny przegonić

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...