niedziela, 1 maja 2016

1237. Cisza jak ta....


Czasami nie tylko podstawowe informacje o obdarowanym wykorzystuję w swoich kartkach, zdarzają się też w 100% zdarzenia z życia. I takie właśnie zdarzenie dziś możecie obserwować.  To znak, że nie tylko fotografie zatrzymują kęsy czasu. Ja też to potrafię. 


Powyższa karteczka powstała na papierach z kolekcji BeeScrap. Zgrały mi się tu idealne tworząc Bieszczadzki klimat a lecące ptaszki prosto z Papelii dodały przestrzeni.

W tle leci piosenka zespołu "Cisza jak ta"  słyszycie? To ten przemiły mechanik pod autem śpiewa. 

Karteczka jest moją inspiracją na wyzwanie w Scrap`n`skill i nasz najnowszy  różnorodny moodboard. Ja z niej użyłam niebieski/farby/cytat/lato





2 komentarze:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...