czwartek, 24 marca 2016

1202. Wielkanocna ozdoba wisząca

A dla tych co lubią delikatne ozdoby wiszące, w ramach mojej Papeliowej inspiracji mam takie oto wisiadełko i kurs jak je samemu wykonać


Potrzebujemy:
- kawałek grubszej gałązki o długości ok. 25 cm
- sznurek /dratwa
- drucik florystyczny
- koraliki najlepiej drewniane
- klej


Drucik instalujemy na końcach gałązki podwójnym skrętem uzyskując łuk

Odcinamy od sznurka try fragmenty, dwa o długości 12 cm i jeden  18 cm

Przyklejamy do sznurków tekturowe jaja, do krótszych części ażurowe, do dłuższego pełne.

Na sznurki nawlekamy koraliki  i aby się nie zsuwały zabezpieczamy klejem w określonych miejscach. Nakładamy klej na sznurek po czym na to miejsce przesuwamy koralik

Przywiązujemy sznurki do gałązki. Na środku najdłuższy sznurek po bokach krótsze, starając się by te ostatnie były na tej samej wysokości

Na pełne jajo przyklejamy tekturowy napis

W miejscach gdzie drut schodzi się z gałązką naklejamy zajączki

Ostatnim zadaniem jest stworzenie dzyndzelka do powieszenia a tym samym wypoziomienie całej konstrukcji.



4 komentarze:

  1. Piękna dekoracja, super efekt. Uwielbiam takie eleganckie w swojej prostocie aranżacje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wymyśliłaś :) Świetnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...