sobota, 30 stycznia 2016

1155. Pudełeczko na skarby

Już dawno chodziło mi po głowie takie pudełeczko ze zdjęciami na wieczku. Udało mi się takowe stworzyć.  Bejcowane i zarazem leciutko bielone


oraz ze zdjęciem i życzeniami w środku


Doskonały pamiątkowy prezent, dla każdego dzieciaczka na jego skarby.To akurat poleciało do pewnej dziewczynki o wdzięcznym imieniu Pola.

A teraz idę leżeć, cały tydzień dzielnie się trzymałam opiekując się naszą chorą 4latką , jednak wczoraj mąż wrócił do domu z mega gorączką i mnie zaraził.... Dziś oboje ledwo żyjemy.... żeby tylko młoda się znowu nie zaraziła.....  

3 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko, uwielbiam takie szkatułki na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i wyjątkowe, też takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...