poniedziałek, 25 stycznia 2016

1150. B&W z domieszką złota

Na Art -Piaskownicy ruszyło wyzwanie z paletą kolorów. W tym miesiącu królują BIEL - CZERŃ - ZŁOTO, postanowiłam więc zaszaleć i stworzyłam ramkę na zdjęcia, ale taką jakiej do tej pory jeszcze nie miałam przyjemności robić. 


Lekko przestrzenna , warstwowa ale mam nadzieję, że nie przeładowana.


Biało-czarne kwiatowe tło powstało dzięki masce z Papelii


Dodatkowo  Papeliowe narożniki zembossowałam na gorąco złotym pudrem

Rameczkę zgłaszam na trzy wyzwania do TDZ oraz  Skarbnicy Pomysłów a także Craft fun
napis, min. 3warstwy, kwiaty






21 komentarzy:

  1. What a stunning framed picture.

    Hugs Diane

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie nie przeładowana, piękna!
    Dzięki za udział w wyzwaniu CraftFun, Aśko_DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Piękny, nieprzeładowany projekt :) U mnie zwykle jest odwrotnie więc podziwiam :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, czasami ciężko się ograniczyć w projektach :)

      Usuń
  4. Absolutnie nie jest przeładowana! Ta praca wprost zachwyca, co tylko udowadnia, jak niewiele trzeba, by stworzyć coś niesamowitego :) Dziękuję, że bawisz się wraz z Towarzystwem Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję, cieszę się że nie przeładowałam, bo jednak zdjęcie jest najważniejsze :)

      Usuń
  5. Śliczne połączenie kolorów, pięknie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZięki, dziecko już mi buchnęło ramkę i nie ma zamiaru oddać :)

      Usuń
  6. Wysmakowana, bez zbędnego przepychu :) Bardzo przyjemny widoczek :)
    Dziękuję za przyłączenie się do miłosnego wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kompozycja, uwielbiam pracować w przestrzennych ramkach ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna :) Uwielbiam takie prace :) dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ramka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prosta, wzruszająca. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękna ramka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta ramka! Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ramka, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna praca, dziękuje za wspólną zabawę z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kompozycja, ramka prezentuję się wspaniale. Fajnie, że przyłączyłaś się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...