środa, 1 kwietnia 2015

908. Ukwiecony zając


 Wiecie, że kiedyś w okresie Wielkiego Tygodnia sprzątało się tylko do wtorku! Kto teraz o tym pamięta? Sprzątanie na ostatnią chwilę, jeszcze w piątek po powrocie z adoracji, jeżeli w ogóle. Na szczęście ja, w tym roku pomalutku zaczęłam już dawno i teraz nie mam ciśnienia na świąteczne porządki. I spokojnie mogłam usiąść i stworzyć naszą świąteczną dekorację.
W tym miejscu zapraszam Was również  na blog Craft-Style, gdzie wspólnie z całą załogą zaprezentowałyśmy nasze pomysły na ozdoby wiosenno-świąteczne.

Jak widzicie u mnie zagościł pobielony i przecierany tekturowy zajączek przycupnięty pośród gałązek, kwiatków, nakrapianych jajeczek i jajecznych skorupek.


Choć za oknem jeszcze nijak to u nas już wiosennie


A zajączka zgłaszam do My-dream-craft oraz CraftBar



11 komentarzy:

  1. Prześliczna dekoracja, zając rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW....przepiękny i taka inna, ciekawa dekoracja świąteczna, niż inne, jakie spotykam w sieci....
    Radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój stroik jest cuuuuuuudny, Wesołych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie skomponowane :) Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie sobie przycupnął :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy zając :) Dziękuję za udział w wielkanocnej zabawie Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj roi się tu od ozdób, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...