środa, 18 marca 2015

896. Nie mogłam się oprzeć kolorowym pisankom

Fantastyczne jajowe tekturki z CraftStyle, aż krzyczały, żeby coś z  nimi zrobić. W związku z tym nadały się wyśmienicie  na moją dzisiejszą inspirację na blogu CraftStyle.

Potraktowałam je więc w dwojaki sposób.


Jedne podkleiłam kolorowym papierem a drugie po prostu pomalowałam farbami.


A żeby nie było im smutno i samotnie zmalowałam im dodatkowo własnoręcznie bazie


Prosto a zarazem świątecznie i wiosennie. Stempelek z napisem pochodzi od Wikuchy


12 komentarzy:

  1. Fajnie, że dodałaś te baźki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie one mają w sobie coś takiego.... ;)

      Usuń
  2. piękne bazie im zmalowałaś :) aż miałam pytać co to za papier baziowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh to taki dla zmylenia przeciwnika ;) co by się głowił skąd go mam. Żartuje

      Usuń
  3. obydwie sliczne:), a te bazki CUDOWNE:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna, a bazie super nadają niesamowitego wygladu całej kartce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluś , choć jaja mało oryginalne ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki i utwierdziłyście mnie w przekonaniu, że dobrze iż je domalowałam :P

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...