poniedziałek, 14 kwietnia 2014

675. Na dokumenty



Ot takie coś zupełnie nowego, choć kiedyś już o tym myślałam. A o czym ja mówię? Otóż o filcowej teczce - etiu na dokumenty. 


Rozmiar calkiem spory bo ciut większy od A4. Jak widać użyłam do niej dwóch kolorów filcu, zielonego i szarego. Ten drugi przyszyłam w postaci symetrycznego motywu. Jak widać  teczka zapina się na 3 napy,


 A na koniec teczka prezentowana przez modelkę, choć to zupełnie nie jej rozmiar. Nie miałam jednak innego wyboru bo na moje zdjęcia wskakiwała w ostatniej chwili i zawsze teczka była zasłonięta. 












12 komentarzy:

  1. Wow, rewlelacja! Świetny pomysł, wykonanie, kolor wiosenny - wszystko :) A jak te ornamenty wycięłaś? Teczkę przeznaczysz na dokumenty "domkowe" ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "domkowe" dokumenta trza sporo większą teczkę :), choć na razie mężowy z nimi jeździ to taka teczka to raczej nie jego klimaty ;)

      Usuń
  2. Teczka bardzo fajna ale modelka-wymiata!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje w imieniu modelki ;), to był dzień kiedy nie mogła wyjść sprzed aparatu.

      Usuń
  3. Cudna, jestem pod wrażeniem prostoty pomysłu i geniuszu wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takiej teczce dokumenty na pewno będą się bobrze czuły ;) Piękna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor i piękne wydanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Daget to ma wszystko poukładane i pochowane w odpowiednich miejscach. A teczka śliczna i w moim ulubionym kolorze. Ogromniasta w porównaniu z małą Ingą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejaaa teczka w 100% w moim guście!!! Przecudna!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...