sobota, 12 października 2013

542. Na utratę ciepła

Dziś Wam pokażę nad czym siedziałam ostatnie 2 dni, 


Komplecik dla dziewczynki na chłodniejsze dni, kominiarka i kapciochy w sam raz do wózka 


Kapciochy to całkowcie moja luźna interpretacja tematu


Niby miałam wykrój na komin, lecz po niemiecku. A że ja w ząb nie znajut tego języka po zabraniu się do szycia wyszło, że coś z nim było nie teges, więc zrobiłam kilka poprawek.Może coś ciekawego napisali w wykroju, ale skąd ja mogę wiedzieć. Przy następnym będę już mądrzejsza o poprawki w trakcie szycia.  Mam nadzieję, że wyszło dobrze. A żeby nie było nudno do komina doszyłam uszka. Zdjęć na modelce na razie brak, ale uzupełnię niedługo, gdyż spieszyłam się aby zdążyć jeszcze na fioletowe wyzwanie u Edithi.

 



13 komentarzy:

  1. Świetny Ci wyszła ta kominiarka :) Uszka dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie te uszka takie akuratne dla maleństwa :)

      Usuń
  2. O jeju jeju jakie cudo! Daga, przestań, bo robisz takie cuda, że wszystko bym chętnie zamówiła, tylko kto za to zapłaci? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wyszła i uszka ogromny plus..komplecik bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa dni ... SZOK!
    Komplet świetny. Uwielbiam wszystko dla dzieci co z uszami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szok bo długo, czy krótko? ;) Dokładnie to tak jak ja, uszatki sa the best :)

      Usuń
  5. Cudo jest :) wymacane przeze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, piekna robota :) czy bylabys w stanie podlinkowac ten pattern? niemoge znlezc nigdzie tego typu kominiarki/komina.Dziekuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale to było prawie 3 lata temu, i z tego co pamietam naszukalam sie wykroju bardzo a i tak musialam go pozniej przerobic bo nijak mial sie do rzeczywstosci. Ale skad ja go w koncu mialam to nie pamietam niestety.

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...