poniedziałek, 29 kwietnia 2013

464. Urodzinowa biznesswoman


Karteczka na trzydziestkę 


dla młodej i energicznej biznesswoman, speca od logistyki ściągniętej do  pracy aż do Wiednia. Ot cały opis osobowy.


"30" na torcie pociągnięta pudrem do embossingu a całość jak zawsze malowana przeze mnie, pokolorowana pastelami i tuszami ( bo mi dziecko posiało kredki akwarelowe)  i zabezpieczona werniksem w spray`u. Dodatkowo na bluzeczce znalazły się akcenty z Pearl Maker`a. Z tej to okazji zgłaszam karteczkę na mediowe zmagania do Craftmanii oraz Scrapuj

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Twój humor karteczkowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo optymistyczna, pomysłowa kartka - świetna :) Dziekujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna :) aż buzia sama się uśmiecha

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...