poniedziałek, 17 września 2012

349. Magnesowo

Zainspirowana wyzwaniowym zdjęciem na Stampin Royalty poczyniłam na szybciutko magnesik na lodówkę



Choć raczej trzeba powiedzieć, że magnesisko bo wyszło ono dość spore, bo o wym. 9,5 cm x 14,5 cm



Nie są to, co prawda kolory mojej kuchni ale podoba mi się i już wisi. Chyba, że ktoś zasłuży by go dostać. Rozetowy kwiatek wykonałam według tutka Sandy -> klik


A  magnesik zgłaszam na magnesowe wyzwanie w Silesian oraz na geometryczne w ScrapMarkecie

1 komentarz:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...