sobota, 18 czerwca 2011

151. Z mottem JPII

   Pewna młoda nauczycielka niedługo kończy staż nauczycielski i zapragnęła podziękować swojej opiekunce stażu ofiarowując jej jakąś delikatną karteczkę. Kartka zawiera bardzo ważne przesłanie, którym obdarował nas bł. Jan Paweł II i uważam, że doskonale pasuje na tę właśnie okazję. 


Z pomocą przyszła mi paleta barw Hopmartu 





 Połączenie tych kolorów daje duże możliwości. Spróbujcie sami. A ja znikam kończyć reszte kartek. Życzę spokojnego weekendu.


5 komentarzy:

  1. Karteczka prosta ale jakże wymowna. Cieszę się że bierzesz udział w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna, delikatna, stylowa, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka, czasami mi się wydaje, że lepsza jest taka kartka, niż by miało się dostać prezent :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dla mnie takie właśnie podziękowania mają wartość ... nie kwiaty, nie prezenty ale dzieła rąk - najlepiej własnych ! No ale i takie Kogoś-wykonane też ok, bo przecież z myślą o konkretnej osobie i wykonane dla..
    Pozdrawiam i czekam na wieści o Nowym Lokatorze / Lokatorce ;-) bo to na 100% wiadomo dopiero jak się widzi ;-) w realu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...