poniedziałek, 4 kwietnia 2011

130. Opaska w odcieniach lila

    Ciepła wiosna wygania wszystkich z domów a tym samym motywuje do długich spacerów. Aby ten czas był przyjemny nie tylko dla dorosłych jak i dla szkrabów zostałam poproszona o wykonanie dziewczęcej opaski na główkę. 



Oczywiście materiał miał być milusi a zarazem elastyczny. W związku z powyższym powstało takie małe dziewczęce cudo z niebanalnym materiałowym kwiatkiem. 


Agatka

A żeby całości stało się za dość przedstawiam  Wam przeuroczą modelkę w powyższej opasce.

A teraz znikam, gdyż dostałam zakaz wstawania z łóżka, więc na najbliższe 2 tygodnie zabieram się za leniuchowanie. Nasz brzdąc za bardzo zaczął wierzgać, więc lekarz ograniczył mi  ruszanie się. 
Trzymajcie kciuki za nas. Buziaki



7 komentarzy:

  1. Agatka wygląda super w pieknej opasce :D, zdrówka życzę, leż będzie dobrze :) a na leżąco mozna szydełkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna!!! I opaska i modelka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia, masz calkowita racje, szydelkuje :)

    Ayeeda, dziekuje w imieniu Agatki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna opaska! Uroczy kwiatek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kwiat, cudna opaska, a modelka absolutnie zjawiskowa :)
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo za komentarze dotyczące mojej córci :D Agatka z dumą nosi na główce tą cudną opaseczkę :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna opaska, taka dziewczeca.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...