sobota, 3 lipca 2010

45. Ślubny składaczek

   Wakacje czas zawierania małżeństw. Miałam dowolność w doborze kolorów, więc postawiłam na zieleń, biel i brąz.  Do tego miał być, składaczek z miejscem na pieniążki i przysięgą małżeńską oraz dodatkowy wierszyk. 







Postawiłam więc na nowości i wypróbowałam swoje nowe nabytki Pearl Maker oraz polakierowane przeze mnie serduszko.


 A dla chcących spróbować sił w tworzeniu własnych składaczków dorzucam zdjęcie jak to się robi.


Bierzemy kartkę A4 i postępujemy według wyrysowanych linii - czarne linie są liniami zgięcia natomiast czerwone przecięcia. Następnie obklejamy i dekorujemy kartkę według własnych pomysłów. Przygotowane mało fachowo ale na szybko więc wybaczcie. 

Życzę udanego sobotniego wypoczynku !!!


5 komentarzy:

  1. Wow cudna!!! Ach musi mi wrócić wena od kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ... bardzo! Ma takie klimaty jakie lubię ale chyba nigdy nie udało mi się ich uzyskać:( Świetny!
    Może kiedyś spróbuję ... jeszcze nie robiłam (dzięki za wskazówki ... ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako tymczasowa ;) właścicielka karteczki muszę to napisać.
    Na żywo jest jeszcze piękniejsza! Staranność widać w każdym szczególe, do tego kolory idealnie dobrane do siebie. Lakierowane serducho ekstra! Po prostu cudo!
    Dziękuje :*
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Działajcie dziewczyny, te klimaty są super. :)

    Cieszę się M., że karteczka się podoba. Polecam się na przyszłość heheh.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...